مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور ماه

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش کهریزک خبر داد

سال تحصیلی جدید از پانزده شهریور ماه آغاز خواهد شد و تمام دانش آموزان باقرشهر و کهریزک موظف به شرکت در کلاس ها و همکاری با کادر مدرسه هستند.

محمد‌رضا‌ افضلی‌نیا، رئیس اداره آموزش و پرورش بخش کهریزک، در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه اظهار کرد: تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، آموزش و پرورش تمهیدات لازم را برای بازگشایی مدارس اندیشیده و سناریوهای مختلفی را برای آن طرح کرده است، اما آنچه قطعیت دارد این است که آموزش چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی تداوم خواهد داشت.

رئیس آموزش و پرورش بخش کهریزک در ادامه افزود: در سال تحصیلی جدید تدریس همه‌ محتوای درسی مدنظر است، اما با توجه به چگونگی قرارگیری مناطق در وضعیت های گونان در مورد شرایط حضوری و یا مجازی دانش آموزان تصمیم گیری خواهد شد.

افضلی نیا ادامه داد: سال تحصیلی جدید از پانزده شهریور ماه تحت هر شرایطی آغاز خواهد شد. با توجه به سناریو های آموزش و پرورش اگر وضعیت قرمز یا زرد باشد از آموزش مجازی و ترکیبی استفاده خواهیم کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه