مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بوی نامطبوع در تهران می‌تواند ۳۰ تا ۴۰ کانون داشته باشد

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مدعی شد!!

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: با توجه به وجود ۳۰ تا ۴۰ کانون که می توانند منشا بوی نامطبوع باشند، تقلیل این موضوع به فعالیت های آرادکوه به هیچ عنوان منطقی نیست.

صدرالدین علیپور در تشریح بازدید مقامات قضائی از مجتمع آرادکوه گفت: با توجه به اینکه موضوع آرادکوه همواره به عنوان یکی از موضوعات مورد مناقشه و بحث در حوزه محیط زیست و از جمله دلایل آلودگی‌های موجود در شهر ری مطرح می‌شود و در این مورد بحث‌های زیادی در گرفته است، دیروز با حضور مقامات قضائی استان تهران و شهر ری و مسئولان محیط زیست استان تهران علاوه بر توضیح روند کار در آرادکوه تلاش کردیم درباره برخی مسائل توضیحات لازم را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: بازدیدکنندگان با روند کار در آرادکوه، حجم گسترده مسئولیت‌ها و ساماندهی شبانه‌روزی پسماندهای عادی و پزشکی آن هم در شرایط شیوع ویروس کرونا آشنا شدند و به گفته خودشان اقدامات صورت گرفته بسیار فراتر از تصورات آن‌ها بود و نسبت به گذشته پیشرفت قابل قبولی داشته است.

علیپور با تاکید بر اینکه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران نیز در این جلسه نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را درباره مجتمع آرادکوه مطرح کرد، گفت: قرار شد پس از این با برگزاری جلسات مختلف و طرح نظرات، برای بهبود فرایندهای موجود با یکدیگر همکاری کنیم. همچنین در این جلسه حاضران دریافتند که با توجه به وجود 30 تا 40 کانون که می‌توانند منشا بوی نامطبوع باشند، تقلیل این موضوع به فعالیتهای آرادکوه به هیچ عنوان منطقی نیست.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تصریح کرد: نتیجه‌ای که از بازدید موثر مقامات قضائی و محیط زیستی حاصل شد، این بود که با کاهش حداقلی دفن و افزایش ظرفیت زباله‌سوزها و سایت کمپوست بتوانیم عملکرد موجود را ارتقا دهیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه