مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اولویت بانکهای ری اعطای تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا باشد

ری- فرماندار ویژه ری گفت: اولویت بانکهای ری اعطای تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا باشد.

حسین توکلی کجانی عصر دوشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری که با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ری، رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان ری و با رویکرد اعطای تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در محل فرمانداری ری برگزار شد اظهار داشت: اولویت بانک‌ها باید اعطای تسهیلات برای مشاغل آسیب دیده از کرونا و رفع مشکلات معیشتی باشد.

معاون استاندار تهران گفت: همراهی و حمایت از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع موجب افزایش اشتغال و رونق چرخه تولید خواهد شد و به دنبال آن جهش تولید محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی سامانه رصد یکی از اقدامات مؤثر دولت در جهت ایجاد اشتغال است افزود: در این راستا دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری در اشتغالزایی همکاری بسیار خوبی دارند و بانک‌ها در کنار دولت در بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی پیش قدم هستند و با توجه به مشکلات اقتصادی بیماری کرونا، ضرورت دارد اولویت بانک‌ها اعطای تسهیلات برای مشاغل آسیب دیده از کرونا و رفع مشکلات معیشتی باشد.

توکلی کجانی عنوان داشت: مشاغل آسیب دیده از کرونا بایستی حفظ شوند و طرح‌های حمایتی برای این مشاغل در راستای رفع مشکل اقتصادی و جلوگیری از تعدیل نیرو در نظر گرفته شود و بانک‌های عامل حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا را در دستور کار قرار دهند و نسبت به پرداخت تسهیلات کرونایی اهتمام ویژه داشته باشند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه