مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار شهرستان ری: حادثه جان باختن کودک ۵ ساله در کانال امین آباد در دست بررسی است

فرماندار شهرستان ری با تأکید براینکه نقاط حادثه خیز کانال امین آباد ایمن سازی می‌شود، گفت: پیگیر علت حادثه جان باختن کودک 5 ساله در این کانال هستیم و با مقصران برخورد قانونی انجام می‌گیرد.

حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری در رابطه با حادثه تلخ جان باختن کودک ۵ ساله در کانال امین آباد، اظهار کرد: کارشناسان در حال بررسی جوانب این حادثه هستند.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام گرفته از کانال امین آباد تصریح کرد: از روزی که این حادثه اتفاق افتاده، مجموعه فرمانداری پیگیر موضوع است و با بررسی سوابق و نظر کارشناسان به دنبال علت وقوع حادثه و رفع آن هستیم لذا باید تمام جوانب بررسی و مقصران حادثه مشخص شود.

فرماندار شهرستان ری تأکید کرد: بررسی و رسیدگی به این موضوع جزو اولویت‌های فرمانداری است و در دستور کار قرار دارد و اگر شخص یا دستگاهی در این زمینه کوتاهی کرده باشد قطعاً برخورد قانونی انجام می‌گیرد.

توکلی ادامه داد: باتوجه به اینکه طول مسیر کانال زیاد است، ابتدا باید نقاطی که امکان تردد شهروندان وجود دارد شناسایی و طبق اولویت ایمن سازی شود که نقاطی که در بافت روستا قرار دارند بر عهده دهیاری و خارج از بافت روستا برعهده وزارت نیرو و آب منطقه‌ای است.

وی در پایان ضمن تسلیت به خانواده این کودک داغدار گفت: پس از اعلام نظر کارشناسان دادگستری و مشخص شدن مقصران حادثه، برخورد لازم انجام می‌گیرد و اقدامات لازم برای جلوگیری از حوادث مشابه انجام خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه