مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲ واحد درمانی در شهرستان ری پلمب شد

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با بیان اینکه از یک ماه گذشته ۱۱۲ بازدید از واحدهای درمانی این شهرستان صورت گرفته است، گفت: ۲ واحد درمانی به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی پلمب شد.

علیرضای صدرایی روز چهارشنبه در جلسه هیات نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی مدیریت بیماری کرونای در شهرستان ری، اظهار داشت: ۴۲ واحد درمانی نیز اخطاریه عدم رعایت نکات بهداشتی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت از ابتدای تیر ماه تاکنون چهار هزار و ۶۵۰ بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی داشته اند، افزود: ۱۴۷ نمونه برداری میکروبی و شیمیایی و ۹۰ نمونه برداری از مواد غذایی در سطح عرضه انجام شده است.

این مسئول یادآور شد: برای ۲۲۰ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی اخطاریه عدم رعایت نکات بهداشتی صادر شد و ۲ واحد نیز به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شد.

صدرایی با بیان اینکه کارشناسان بهداشت شبکه بهداشت شهرستان ری در فرودگاه امام خمینی (ره) به صورت شبانه روزی مستقر هستند، خاطرنشان کرد: ۷۸۵ نمونه گیری کرونا طی یک ماه اخیر از مسافران انجام شده است.

جلسه هیات نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی مدیریت بیماری کرونای در شهرستان ری امروز چهارشنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان دستگاه های دولتی و نمایندگان هیات مذهبی در فرمانداری برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه