مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در شهرستان ری برگزار شد

فاز نخست سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه استان تهران عصر امروز چهارشنبه به مناسب دهه ولایت و امامت با توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی و کارت هدیه به ارزش ٣٠٠ میلیارد ریال به همت سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، بنیاد مستضعفان و خیرین در شهرستان ری برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، در این همایش با اشاره به اینکه فاز نخست این رزمایش در دهه ولایت اجرا می شود، اظهار داشت: در این مرحله ۳۱۳ جهیزیه به نو عروسان، ٢٥٠ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و ٢٥٠ هزار کارت اعتباری در میان نیازمندان شهرستان های استان تهران توزیع می شود.
سردار حسن حسن زاد خاطرنشان کرد: ارزش هر بسته معیشتی و هر کارت اعتباری سه میلیون ریال هست، همچنین جهیزیه های نو عروسان نیز که شامل یخچال، فرش، لباسشویی، اجاق گاز، پتو، جاروبرقی، اتو، سرویس آشپزخانه و سایر اقلام تولید داخل کشور است به ارزش ١٣٠ میلیون ریال می باشد.
وی یادآور شد: مردم نیکوکار و خداجوی ایران اسلامی در هر شرایط اقتصادی کارهای خیر و نو دوستانه را فراموش نمی کنند و در کمک های مومنانه نیز با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب به خوبی به نیازمندان کشور کمک رسانی کرده اند.

این مسئول با بیان اینکه این مرحله از کمک های مومنانه در سه مرحله انجام می شود، افزود: مرحله اول در دهه ولایت، مرحله دوم در دهه اول ماه محرم و مرحله سوم نیز در آخر صفر برگزار خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.