مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار منطقه 20 تاکید کرد؛تشویق شهروندان به پرداخت عوارض پایدار

جلسه کمیته درآمد با محوریت عوارض پایدار و تسهیلات ویژه برای شهروندان در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا با تاکید شهردار منطقه 20 مبنی بر اطلاع رسانی به شهروندان برگزار شد.

 فرهاد افشار شهردار منطقه 20 با بیان این مطلب گفت: به منظور حمایت از شهروندان و  کسب و کارهای آسیب دیده از بحران شیوع ویروس کرونا ، بنا بر مصوبه بسته محرک اقتصادی در شرایط فعلی، تسهیلات ویژه پرداخت عوارض غیرمسکونی و بهای خدمات مدیریت پسماند تا پایان مرداد ماه سال جاری اعلام شد.

افشار با بیان اینکه موارد مذکور در سامانه جامع املاک درآمد شهرداری تهران بر روی قبوض صادره اعمال می شود، افزود: در بخش مطالبات عوارض پایدار، عوارض معوقه در سامانه لحاظ شده که بخشی از این مطالبات مربوط به واحدهای غیرمسکونی است.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی گسترده برای تشویق شهروندان به پرداخت عوارض پایدار در مدت یاد شده، اظهار داشت: شهروندان می توانند با پرداخت عوارض تا پایان مرداد ماه سال جاری از تسهیلات تشویقی برخودار شوند.

شهردار منطقه 20 تصریح کرد: جایزه خوش حسابی بهای خدمات مدیریت پسماند در سال جاری از 1/5درصد به 3 درصد و جایزه خوش حسابی عوارض کسب و پیشه از 10درصد به 18 درصد افزایش یافته و در صورت پرداخت معوقات عوارض تا پایان مرداد ماه 10 درصد تسهیلات تعیین شده است

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.