مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ماسک تقلبی، خرمای غیر بهداشتی و آرد احتکاری در شهرستان ری

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: یک کارگاه تولید ماسک تقلبی، یک انبار غیربهداشتی با ۱۴ تن خرما و یک انبار با ۸۰۰ کیسه آرد یارانه ای احتکار شده در شهرستان ری کشف و پلمب شدند.

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری در بازرسی از واحد‌های نگهداری کالا میزان قابل توجهی از کالای احتکار و بسته‌بندی غیربهداشتی کشف کردند.

وی تصریح کرد: در این راستا انباری با موجودی ۸۰۰ کیسه آرد یارانه‌ای مشاهده شد که با توجه به احراز تخلف توسط مقام قضایی، آرد یارانه‌ای از انبار خارج و تحویل اتحادیه نانوایان شد تا به طور یکسان میان نانوایان شهرستان ری با قیمت مصوب یارانه‌ای توزیع شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: انبار دیگری با موجودی ۱۴ تن خرما کشف شد که خاطیان در این انبار در محیطی غیربهداشتی اقدام به بسته‌بندی خرما با برچسب برندهای معتبر می‌کردند که قبل از عرضه به بازار توسط بازرسان کشف شد.

ستاره با بیان اینکه تعداد قابل توجهی ماسک غیراستاندارد و فاقد هر گونه ضوابط بهداشتی در یک واحد تولیدی غیرمجاز کشف شد، افزود: با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع مجدد ویروس کرونا و استفاده مردم از ماسک و دیگر اقلام بهداشتی، برخی سودجویان از فرصت بوجود آمده سوءاستفاده کرده و بدون استانداردهای لازم در محیط‌های غیربهداشتی اقدام به تولید ماسک می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به بازرسی‌های مستمر از واحدهای تولیدی و صنفی خاطرنشان کرد: پرونده‌های تخلف این واحدها به مراجع قضایی ارجاع و واحدهای متخلف پلمب شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه