مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

باشگاه‌های ورزشی شهرستان ری تا ۱۰ مرداد تعطیل است

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: باشگاه‌های پربرخورد مانند کاراته، تکواندو و کشتی با شیوع موج دوم کرونا براساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا تا دهم مردادماه تعطیل خواهندبود.

مهدی صداقت اظهار داشت: استخرهای سرپوشیده و برخی از باشگاه های شهرستان ری که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بودند از اول تیر ماه به مدت ۲ هفته بازگشایی شدند ولی با شیوع موج دوم کرونا تمامی مراکز ورزشی پربرخورد از ۱۵ تیر تا ۱۰ مرداد تعطیل خواهند بود.

وی با بیان اینکه برای ورزش های توپی تعطیلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: باشگاه های ورزش توپی مانند سالن های والیبال، بسکتبال،فوتسال و فوتبال با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجازه فعالیت دارند.

صداقت ادامه داد: باشگاه های بدنسازی جزو رشته های پربرخورد به حساب می آید، فعالیتشان در حال حاضر ممنوع است و با متخلفان بر اساس قانون برخورد می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بازرسان اداره ورزش و جوانان شهرستان ری فعالیت باشگاه های ورزشی در خصوص تعطیلی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی زیر نظر دارد، افزود: باشگاه های متخلف پس از شناسایی و صدور اخطاریه در صورت فعالیت پلمپ خواهند شد.

به گزارش ایرنا به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا هفتم مرداد ماه ۲۹۶ هزار و ۲۷۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۳۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۶ هزار و ۱۴۷ نفر رسیده است.

سیما سادات لاری روز سه شنبه درباره آخرین وضعیت مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۷ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یکهزار و ۶۸۷ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۹۶ هزار و ۲۷۳ نفر رسید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.