مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اعتبارات بازآفرینی بافت فرسوده پیرامون حرم عبدالعظیم(ع) کافی نیست/ آغاز عملیاتی طرح، نیازمند عزم ملی

خلیل محبت خواه در جلسه هفتگی ستاد بازآفرینی استان تهران از وضعیت اجرای ۵۰ درصدی مصوبات خبر داد و گفت: تمام شهرداران استان تهران موظف به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در جلسه آتی ستاد هستند.

خلیل محبت‌خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در بیست و هشتمین جلسه ستاد بازآفرینی استان تهران، خواهان گزارش جدی آخرین اقدامات انجام گرفته توسط دستگاه‌ها شده است، اظهار داشت: در خصوص ساماندهی بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) که هم اکنون در دست پیگیری است، اعتبارات تخصیص یافته کافی نیست.

وی ادامه داد:‌ در همین زمینه لازم است شهرداری تهران، سازمان مدیریت و شرکت بازآفرینی و تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم بابت این کار عظیم پای کار باشند.

محبت‌خواه تصریح کرد: طرح بازآفرینی بافت اطراف حرم مقدس عبدالعظیم در حال حاضر در مرحله تهیه طرح است و باید با یک عزم ملی عملیاتی شدن این طرح را به عنوان شهر ری، محله تاریخی و هویت شهری تهران آغاز کنیم و این موضوع در جلسه مذکور تصویب شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه