مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۹۰ کودک بی‌سرپرست تحت پوشش بهزیستی شهرری هستند

سرپرست بهزیستی شهرستان ری گفت: هم اکنون ۱۹۰ کودک بی سرپرست و بدسرپرست در سه مرکز دولتی و چهار مرکز خصوصی با نظارت این اداره نگهداری می‌شوند از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

محمدرضا خدابخشی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سالجاری ۳۸۸ مورد خدمات سیار و پذیرش در موضوع های گوناگون مانند همسر و سالمندآزاری و همچین کودک آزاری توسط بهزیستی شهرری ارایه شده است.

وی با اشاره به خدمات اورژانس اجتماعی اظهار داشت: در این بخش مرکز خانه امن در دولت آباد در زمینه نگهداری دختران پناهجو فعالیت می کند و همچنین از ابتدای سال جاری با هدف کاهش طلاق؛ ۳۰۲ مورد مشاوره در این زمینه انجام شدهاست.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۱۵۴ معلول در چهار مرکز شبانه روزی بهزیستی شهرری نگهداری می شوند و ۱۸۳ نفر نیز از مراکز روزانه تحت پوشش این اداره استفاده می کنند.

خدابخشی ادامه داد: ۲ مرکز ویزیت و مراقبت در منزل نیز ۱۲۵ معلول را پوشش می دهند و به آنان خدمات درمانی ارایه می کنند.

سرپرست بهزیستی شهرستان ری گفت: خط تلفنی ۱۴۸۰ در همه زمینه ها از جمله جلوگیری از کودک و همسرآزاری ، پیشگیری از طلاق و اعتیاد و فرار از منزل مشاوره رایگان ارایه می دهد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه