مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

معدوم سازی ۵ تن آلایش دامی فاسد در شهرری

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری گفت: پنج تن آلایش دامی فاسد و غیرقابل مصرف در شهرستان ری معدوم سازی شد.

وحید رستگاری رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بازرسان اداره دامپزشکی در یکی از سردخانه های غیرمجاز در روستای گلحصار بخش کهریزک پنج تن ریه گاو و سیرابی گوسفند غیرقابل مصرف کشف کردند.

وی گفت: این میزان آلایش دامی فاسد کشف شده بدون برچسب تاریخ تولید بود و در شرایط ظاهری نامناسب نگهداری می شد که قابل مصرف نبود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری تصریح کرد: دستور رسیدگی به این پرونده با همکاری دادستان شهرستان ری به سرعت صادر و صبح امروز تمام محصولات کشف شده با حکم قضایی معدوم سازی شد.

رستگاری‌ با بیان اینکه تیم های بازرسی اداره دامپزشکی مراکز عرضه، رستوران ها و سردخانه های شهرستان ری تحت نظر دارند، افزود: غیر بهداشتی بودن گوشت‌های کشف شده با نمونه‌گیری و آزمایش‌های دقیق علمی توسط اداره دامپزشکی شهرستان ری تشخیص و معدوم سازی نیز با حکم دستگاه قضائی انجام شد.

وی یادآور شد: بازرسان اداره دامپزشکی ری در راستای تأمین بهداشت و سلامت فرآورده‌های دامی به صورت مستمر عملکرد مراکز عرضه و توزیع گوشت قرمز و سفید شهرستان را پایش و نظارت‌های لازم را در خصوص تاریخ مصرف و سالم بودن گوشت انجام می‌دهند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری با اشاره به اینکه بخش مهمی از ارتقای سلامت و بهداشت جامعه با تأمین فرآورده‌های دامی و لبنی سالم تحقق می‌یابد، اضافه کرد: کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی در همه مراحل تولید و استحصال، حمل و نقل و عرضه در دستور کار دامپزشکی شهرستان ری قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه