مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

هنوز برای برگزاری مراسم مسلمیه با حضور مردم در آستان حضرت عبدالعظیم تصمیم‌گیری نشده است/ منتظر اعلام نظر ستاد مقابله با کرونا هستیم

فرماندار شهرستان ری درباره برگزاری مراسم مسلمیه در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: هنوز تصمیم‌گیری قطعی در این زمینه اتخاذ نشده و منتظر دستور ستاد مقابله با کرونای تهران هستیم.

«حسین توکلی» فرماندار شهرستان ری درباره برگزاری مراسم مسلمیه در حرم شاه‌عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: هنوز تصمیم‌گیری قطعی برای برگزاری مراسم مسلمیه با حضور مردم اتخاذ نشده است.

وی ادامه داد: هیات رزمندگان اسلام درخواست برگزاری مراسم مسلمیه در حرم حضرت عبدالعظیم را داشت و با توجه به این درخواست استعلامی از ستاد مقابله با کرونا در استان تهران برای برگزاری این مراسم صورت گرفت و قرار است پس از این که این موضوع در ستاد مقابله با کرونا در استان تهران بررسی شد، نتیجه را برای برگزاری مراسم به شهرستان اعلام کنند.

به گفته فرماندار شهرستان ری تاکنون هیچ تصمیمی برای حضور مردم در مراسم مسلمیه از سوی ستاد مقابله با کرونا در استان تهران اعلام نشده است.

توکلی در پاسخ به این سوال که در تبلیغات صورت گرفته از سوی هیات رزمندگان اسلام هیچ توضیحی درباره عدم حضور مردم در مراسم اعلام نشده است، تصریح کرد: در تبلیغات صورت گرفته درباره حضور مردم صحبتی نشده است و تا این لحظه هم در خصوص برگزاری مراسم هیچ تصمیم‌گیری نشده است.

وی ادامه داد: دوستان در هیات رزمندگان اسلام نیز اعلام کرده‌اند، هر تصمیمی که از سوی ستاد مقابله با کرونا در استان تهران اتخاذ شود، همان ملاک عمل برای برگزاری مراسم مسلمیه است.

فرماندار شهرستان ری در پاسخ به این سوال که در صورتی صدور مجوز برگزاری مراسم با حضور مردم از سوی ستاد مقابله با کرونا در استان تهران، آیا این آمادگی وجود دارد که با اجرای پروتکل‌ها مراسم‌ها برگزار شود، تصریح کرد: در صورتی که مجوز هم صادر شود با حضور تعداد محدودی برگزار می‌شود.

وی گفت: ما آمادگی داریم تا اگر  ستاد مقابله با کرونا دستوری در این زمینه ابلاغ کند، براساس آن کارهای اجرایی‌مان را در سطح شهرستان انجام خواهیم داد، اما تا این لحظه هیچ دستوری مبنی بر نحوه اجرای مراسم صادر نشده است.

توکلی ادامه داد: هر زمان که نحوه برگزاری مراسم از سوی ستاد ابلاغ شود، قطعا اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. البته به صورت مجازی مراسماتی در آستان حضرت عبدالعظیم برگزار می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.