مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کسب رتبه اول توسط فرمانداری ری در سامانه پایش وزارت کشور

تعامل همراه با انسجام در شهرستان و رویکرد عملگرایی مدیران در دستگاههای اجرائی استفاده از همه ظرفیت ها و انعکاس موضوعات مختلف اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی ، بالا بردن سطح خدمات دهی به مردم در سطح روستاها و شهرها و تحقق مطالبات انها، نظارت منظم بر نحوه عملکرد دستگاههای اجرایی، افزایش نشاط سیاسی و نشست با گروهای مختلف از مهم ترین محورهایی هستند که در این ارزیابی مورد بررسی قرار گرفتند.

بر اساس ارزیابی چهار ماهه ابتدایی سال جاری فرمانداری ویژه شهرستان ری توانست با اختلاف زیاد نسبت به شهرستان های  دیگر استان تهران و ثبت بیش از ۴۰۰ شاخص در سامانه پایش وزارت کشور رتبه اول را کسب نماید.
تعامل همراه با انسجام در شهرستان  و رویکرد عملگرایی مدیران در  دستگاههای اجرائی استفاده از همه ظرفیت ها و انعکاس موضوعات مختلف اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی ، بالا بردن سطح خدمات دهی به مردم در سطح روستاها و شهرها و تحقق مطالبات انها، نظارت منظم بر نحوه عملکرد دستگاههای اجرایی، افزایش نشاط سیاسی و نشست با گروهای مختلف از مهم ترین محورهایی هستند که در این ارزیابی مورد بررسی قرار گرفتند.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه