مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل کرد

همزمان با هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با اهدای لوح سپاس از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز «حسین توکلی کجانی» معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کمیته فرهنگی کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز شهرستان ری به پاس فعالیت های فرهنگی و هنری پیشگیرانه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از کالای ایرانی قدر دانی کرد.

گفتنی است، تولید و انتشار موشن گرافیک مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید ایرانی، تهیه تراکت و بورشور و توزیع بین آحاد مردم  و اصناف، تولید طرح گرافیکی با موضوع مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید ایرانی برای استفاده در تبلیغات محیطی و بازرسی از مراکز عرضه محصولات فرهنگی برای نظارت بر عرضه محصولات مورد تایید و جمع آوری محصولات قاچاق از جمله اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حوزه بود.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه