مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ترافیک ورودی روستای قمصر مشکلی که حل نمی شود

طرح تعریض خیابان ورودی به روستای قمصر نزدیک به یک دهه است که در حال اجراهست اما با وجود مشکلات بر سر راه این پروژه و کم کاری مسئولین این روستا اهالی از ترافیک این خیابان به ستوه آمده اند .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس رِی تعدادی از ساکنین روستای قمصر در تماس با این پایگاه خبری از وضعیت نا بسامان ورودی این روستا ابزار نارضایتی نموده و از فرماندار شهرستان ری درخواست رسیدگی به این موضوع را داشتند .

طرح تعریض خیابان ورودی روستای قمصر نزدیک به یک دهه است که در حال اجراست و با وجود مشکلات عدیده ای از قبیل معارضین و کمبود بودجه و همچنین کم کاری مسئولان این روستا اهالی این روستا را به ستوه آورده است .

یکی از اهالی این روستا در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : هر ساعت از شبانه روز که شما به این خیابان وارد شوید باید کلی منتظر بمانید تا وسایل نقلیه نوبتی از کنار هم تردد کنند و اگر یک روز این خیابان تصادف نداشته باشد آن روز شب نخواهد شد .

وی گفت : در این چند ساله دهیاران مختلفی که آمدند هر کدام بخشی از این پروژه را ادامه دادند اما سرعت انجام آن بسیار پایین است و نباید این اقدام یک دهه طول بکشد  که در کنار ترافیک و سردر گمی برای اهالی خسارت های زیادی را به بیت المال و مردم می زند

با توجه به اظهارات شهروندان و مشاهده وضعیت این خیابان به نظر می رسد  میدان ورودی این خیابان چند بار با طرح های مختلف مورد بازسازی قرار گرفته است که این نشان از نبود سند توسعه روستایی و برنامه جامع برای توسعه این روستا است .

امیدواریم فرماندار و بخشدار محترم نسبت به این موضوع ورود پیدا کرده و مشکل اهالی این روستا را بعد از سالیان سال حل نمایند

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه