مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: مدیران باید پاسخگوی مطالبه رسانه‌ها باشند

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: اصحاب رسانه در شناسایی و انعکاس مشکلات نقش آفرینند و مدیران و مسئولین شهرستان ری نیز پاسخگوی مطالبات و پیگیری های اصحاب رسانه باشند تا شاهد بروز برخی بداخلاقی‌ها نباشیم.

حسین توکلی کجانی شامگاه دوشنبه در جمع مدیران شهرستان ری اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مردم از اولویت های اساسی این شهرستان است و در این راستا سامانه نظرسنجی از ارباب رجوع راه اندازی و به منظور رصد آنلاین نظرات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین به صورت گردشی در ادارات شهرستان مستقر خواهد شد.
وی اظهار داشت: زیرساخت ادارات باید بر اساس موقعیت و ساختار شهرستان باشد، بر این اساس با توجه به ظرفیت ها این زیرساخت ها برای ارائه خدمات ارتقاء یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دولت الکترونیک ارتباط مردم با دستگاه های اجرایی و کارمندان ادارات کم می شود و شفافیت در کارها افزایش می یابد که در نهایت منجر به افزایش رضایتمندی و کاهش نارضایتی و فساد در جامعه خواهد شد.
فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون استاندار تهران تاکید کرد: مدیریت منابع موضوعی است که دستگاه ها و ادارات شهرستان ری بایستی به آن توجه داشته باشند و در خصوص صرفه جویی مصرف برق و آب در ساعات اداری برنامه ریزی کنند.

توکلی با اشاره به شرایط سخت سیاسی، اقتصادی و بین المللی گفت: متاسفانه علی رغم اقدامات موثر جمهوری اسلامی در موضوع مقابله با ویروس کرونا، شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بیانیه ای ضد ایرانی صادر کرده است، اما در چهل سال گذشته فراز و نشیب هایی زیادی داشتیم که به برکت هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب و همراهی و همدلی تمام ملت شرایط سخت را پشت سر گذاشته ایم.

وی ادامه داد: با وحدت، انسجام، همدلی و مشارکت مردم در کنار دولت و با تکیه بر توان داخلی کشور از شرایط سخت بوجود آمده بدلیل تحریم های ظالمانه دشمنان عبور خواهیم کرد.
معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه کرونا تغییر در ساختار کشور ایجاد کرده است، افزود: با شیوع ویروس کرونا با پیگیری های صورت گرفته سه بیمارستان شهرستان ری تجهیز و بخش های جدیدی نیز راه اندازی شد تا خدمات خوبی به بیماران کرونا ارائه شود ضمن آنکه کماکان همه دستگاه ها و مردم باید پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.
این مسئول تصریح کرد: بدلیل وسعت جغرافیایی و همچنین استقرار اماکن، مجموعه ها و فضاهای مختلف و با شرایط خاص و ویژه اقدامات گسترده ای برای مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته و با تلاش کادر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همراهی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و سایر بخش ها با تمام توان برای بیماران کرونایی اعم از معلولین، سالمندان، اتباع، معتادین و نیازمندان یکسان و بدون هیچگونه تبعیضی اقدامات درمانی ارائه و همچنین اقدامات پیشگیرانه و گندزدایی معابر و مکان های پرتردد انجام شد.

توکلی یادآوری کرد: اکنون که در هفته قوه قضائیه قرار داریم ضمن تبریک این هفته، قوه قضائیه را می توان یکی از ارکان مهم در راستای تحقق شعار جهش تولید برشمرد و در شهرستان ری نیز مجموعه دادگستری و حوزه های قضایی همراهی و تعامل خوبی در جهت رونق تولید داخلی دارند.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: امروز از شش شهر شهرستان ری چهار شهر آن در دهه های اخیر و در حریم سابق شهرداری تهران ایجاد شده اند که این اقدام منشأ خدمات و رضایتمندی مردم بوده و به همین دلیل ساکنین دیگر نقاط جمعیتی شهرستان نیز بدنبال ایجاد شهر مستقل به منظور دریافت خدمات و امکانات شهری مناسب هستند.

پیگیری مجمع نمایندگان تهران برای رفع مشکلات شهرستان ری

سیدعلی یزدیخواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: در شهرستان ری با شیوع ویروس کرونا بویژه در ایام نوروز اقدامات موثری صورت گرفت و بخوبی بیماری کرونا در این شهرستان مدیریت شد.
وی افزود: مجمع نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوره دهم مجلس شورای اسلامی اقدامات شایانی را در راستای رفع مشکلات شهرستان ری بویژه بهبود شرایط زیستی شهروندان ری انجام دادند که شایسته تقدیر است.
این نماینده مجلس اضافه کرد: مجمع نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با تشکیل کارگروه های مختلف بدنبال رفع مشکلات شهرستان ری از جمله کشاورزی، راه های روستایی، مرکز دفن زباله آرادکوه، صنایع و تولیدکنندگان و کارگران خواهد بود.
یزدیخواه یادآور شد: شهرستان ری قطب تاریخی، مذهبی، ورزشی، کشاورزی و صنعتی است و یکی از موضوعاتی که بایستی تقویت و حمایت شود ورزش و مدال آوران شهرستان ری است و باید به نحوی برنامه ریزی شود تا قهرمانان ورزشی این خطه از میهن اسلامی مورد حمایت ویژه قرار گیرند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.