مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار باقرشهر در مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی اعلام کرد / شهرداری باقرشهر نگاه ویژه ای به مقوله فرهنگ دارد

مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی که در دو بخش کودکان (خورشید کاروان) و بزرگسالان (هجرت خورشید) در شهرداری باقرشهر برگزار شد .

این مراسم با حضور حجت الاسلام استیری امام جمعه باقرشهر ، سعید استادفرج شهردار باقرشهر ، سرهنگ نادری رئیس سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران ، سرگرد حیدری جانشین ناحیه مقاومت حضرت روح ا… (ره) ، ابوطالب بقرایی عضو شورای اسلامی باقرشهر ، امیر محبی معاون فرهنگی اجتماعی شهردار و جواد مغروری جانشین حوزه مقاومت بسیج کارمندان شهید پلارک در سالن جلسات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

سعید استادفرج شهردار باقرشهر ضمن خیر مقدم به مدعوینی که از شهرهای مختلف استان تهران در جلسه حضور داشتند ، میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را به حاضرین تبریک گفت و افزود : شهرداری باقرشهر نگاه ویژه ای به مقوله فرهنگ دارد و از هیچ کوششی برای توسعه فرهنگ در بین شهروندان بویژه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی کوتاهی نخواهد کرد .

 

استادفرج افزود : ما با ایجاد معاونت فرهنگی اجتماعی و توجه ویژه به اجرای برنامه های مختلف فرهنگسراها و همچنین همکاری با نهادها و ادارات در صدد توسعه فرهنگ در باقرشهر و شهرستان ری هستیم .

 

در این مسابقات جمعا ۹۹۶ نفر شرکت کرده بودند که در پایان این مراسم به نفرات برتر لوح سپاس و هدایایی توسط مسئولین اهدا گردید .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه