مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

باشگاه‌های ورزشی شهرری با ۲۵ درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با اشاره به بازگشایی ۸۰ درصد باشگاه‌های ورزشی این شهرستان گفت: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم اعتماد مردم باشگاه‌های ورزشی با ۲۵ درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند.

مهدی صداقت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون بخش اعظم باشگاه‌های ورزشی شهرستان ری براساس پروتکل های و دستورالعمل های ستاد ملی کرونا در حال فعالیت هستند ولی استقبال مردم به هیچ عنوان خوب نیست.

وی با بیان اینکه رشته های ورزشی که در آنها ورزشکاران با یکدیگر درگیر نیستند اجازه فعالیت یافته اند، افزود: سبک های نمایشی رشته های رزمی مانند تکنواندو، کاراته، وشوو و سایر رشته هایی فقط اجازه فعالیت دارند.

صداقت یادآور شد: مردم باید بدانند که اداره ورزش و جوانان شهرستان ری بازرسی های خود از باشگاه های ورزشی را در جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و گندزدایی محل تمرین ورزشکاران چندین برابر کرده است تا آسیبی متوجه ورزشکارن نشود.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا ۴۰ باشگاه ورزشی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی اخطاریه دریافت کرده اند، گفت: ۱۰ باشگاه ورزشی از ابتدای سال جاری تاکنون به دلیل فعالیت غیرمجاز پلمپ شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بازرسان اداره ورزش و جوانان شهرستان با نظارت دقیق بر فعالیت باشگاه های ورزشی با هرگونه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی برخورد جدی می کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری دارای ۶۰ هیات ورزشی است، این شهرستان به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.