مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف بیش از ۶ تن انواع مواد غذایی احتکاری در شهرستان ری

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: ۶ تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی از جمله برنج، لوبیا و چای احتکاری به ارزش چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال طی بازرسی‌های گشت‌های مشترک اداره صمت کشف و ضبط شد.

موسی احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک و نیم تن برنج، سه تن لوبیا و یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم چای روز چهارشنبه در جریان بازدیدهای مشترک تیم های فرماندای، اصناف و ادراه صمت از یکی از انبارهای شهرستان ری کشف شد.

وی با بیان اینکه تمامی اقلام کشف شده به دلیل اختفاء و امتناع از عرضه در بازار توسط بازرسان گشت های مشترک ضبط شده اند، افزود: صاحبان این کالاها پس از احراز تخلف و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی می شوند.

احمدی همچنین افزود: بازرسان  اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با همکاری اتاق اصناف اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک می‌کنند که در این راستا موجودی انبارها را رصد می‌کنند.

وی ادامه داد: این میزان کالا در بازرسی‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارات، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف کشف شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تصریح کرد: کار نظارت و پایش انبارهای شهرستان ری کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره صمت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام می‌گیرد.

افضلی اضافه کرد: اداره صمت شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبار کارخانه‌ها و تجار اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه