مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

محسنی اژه ای :آمریکا در رأس مستکبران عالم

محسنی اژه ای: آمریکا در راس مستکبران عالم است؛ آمریکا با حربه دفاع از حقوق بشر علیه ایران قطعنامه صادر می کنند اما مردم ما این ترفندها را شناخته اند

0 99

معاون اول قوه قضائیه حجت الاسلام محسنی اژه ای در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر بر سرمزار شهدای ۷۲ تن در بهشت زهرا (ص) حضور یافت.

حجت الاسلام محسني اژه ای در این مراسم گفت :دشمن در طول ۴۰ سال گذشته از هیچ عمل زشتی در دشمنی با جمهوری اسلامی دریغ نکرد، اما جمهوری اسلامی به لطف خدا و به اذعان خود دشمنان مقتدرتر و با ثبات در صحنه منطقه و جهان حضوردارد.

وى با اشاره به بصيرت مردم ايران در مقابل حيله هاى دشمن اظهار داشت : بايد تلاش كرد تا مردم با تبليغات سو دشمنان فريب حرف هاى دو گانه آن ها را نخورند و در خود آمريكا ببينيد كه چه بر سر مردم خودشان مى آيد.
معاون اول قوه قضائیه افزود: ما دو نوع ترور از اول انقلاب تاكنون داريم كه بخشی كاملا هدفمند و حساب شده بود و برخى از دانشمندان هسته اى ما را ترور كردند تا جمهورى اسلامى ايران از نظر علمى قوى نشود و از طرفی برخى از افراد متنفذ اجتماعى را از بين بردند.
وي گفت : شهید بهشتی در مبارزه با فساد و دشمنان اسلام و ایران از هیچ فشار و تهدیدی هراسی نداشت و تنها رضای خدا را در نظر داشت.
معاون اول قوه قضائیه  با اشاره به شرايط سخت اقتصادي موجود در جامعه اظهارداشت: مسکن دغدغه اصلی مردم است و باید تصمیمات ویژه ای با همکاری تمام نهاد ها در این زمینه اتخاد شود.

 

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.