مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تخلیه و جمع آوری ضایعات مخزن صالح آباد در منطقه 20 آغاز شد

ضایعات لجن و زباله از مخزن 600هزار مترمکعبی صالح آباد با هماهنگی اداره مسیلهای حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20 جمع آوری شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20 از آغاز روند بارگیری ضایعات از مخزن ۶۰۰ هزار مترمکعبی صالح آباد و جمع آوری ۷۰۰ کامیون لجن و ضایعات خبر داد.

رضا معلم گفت: با توجه به اینکه بخش عمده آبهای سطحی مناطق جنوبی شهر تهران به این منطقه هدایت می شود در پایان فصل بارندگی و آغاز فصل گرما، عملیات جمع آوری ضایعات از مخزن ۶۰۰ هزار مترمکعبی صالح آباد آغاز شده است و پیش بینی می شود تا پایان عملیات اجرائی،۷۰۰ کامیون ۱۰ تن معادل۷۰۰۰ تن ضایعات بارگیری و به مراکز تخلیه منتقل می

معلم افزود: در راستای اجرای روند جمع آوری ضایعات در حال حاضر ماشین آلات سنگین از نوع لودر، بابکت و بیل مکانیکی مشغول فعالیت هستند.

وی نقش پاکسازی های مستمر مخزن صالح آباد در مدیریت آب گرفتگی و آب ماندگی های احتمالی را تاثیرگذار برشمرد و  افزود: لایروبی و تخلیه ضایعات از مخزن صالح آباد به صورت مستمر در برنامه کاری این منطقه قرار دارد و نیازمند فرهنگ سازی مبنی بر عدم ریختن زباله و ضایعات در مسیر انهار، رودخانه ها و مسیل ها هستیم تا احتمال هرگونه خطر رفع شود و به تبع آن هزینه تحمیلی آن کاهش یابد.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه