مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بررسی مشکلات شهرک امام حسن مجتبی در دیدار چهره به چهره مدیران بخش کهریزک

علی یحیی پور؛ شهردار کهریزک در دیدار چهره به چهره با اهالی محله شهرک‌امام حسن مجتبی( ع) در جریان مطالبات و مشکلات ساکنان محله قرار گرفت.

شهردار کهریزک گفت: شهرک‌امام حسن مجتبی( ع) یکی از محلات قدیمی و پرتراکم شهر محسوب می شود که پس از گذشت حدود ۳ دهه نیازمند نوسازی و توسعه سرانه ها می باشد از این رو بنا به درخواست اهالی و نظر کارشناسان حوزه های مختلف شهرداری، در این بازدید میدانی لکه گیری آسفالت معابر این محله در فهرست برنامه های واحد فنی و عمران شهرداری کهریزک قرار گرفت.

وی در ادامه احیاء و بازپیرایی فضای سبز بوستان شهید پاکنهاد را یکی دیگر مطالبات اهالی این محله عنوان کرد و گفت: به منظور افزایش و بهبود کیفی سرانه فضای سبز شهر، بهسازی این بوستان در اسرع وقت از سوی نیروهای واحد فضای سبز شهرداری به اجرا در می آید.

یحیی پور بازدید از سایر محلات شهر کهریزک را یکی از برنامه های  جاری و مستمر مدیریت شهرداری برشمرد و گفت: بر اساس میزان مشکلات و درخواست اهالی بازدید از سایر محلات به زودی انجام می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه