مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف 100 فقره سرقت در پایتخت

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق لوازم خودرو و مالخر اموال مسروقه خبر داد و گفت: متهمان به 100 فقره سرقت اعتراف کردند .

سرهنگ کارآگاه “کرم یوسفوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : بیست و سوم فروردین ماه یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و ماموران گشت کلانتری 167 دولت آباد در جریان وقوع یک فقره سرقت داخل خودرو قرار گرفتند ، با ثبت اظهارات اولیه شاکی در کلانتری پرونده با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران توضیح داد: با تشکيل پرونده کارآگاهان پایگاه نهم برای بدست آوردن سرنخی از عامل یا عاملان سرقت به محل سرقت مراجعه و در گام اول تحقیقات میدانی به دست آوردند سارقان با استفاده از يک دستگاه پرايد از داخل خودرو شاکی اموالی به ارزش 110 میلیون ریال سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مالک خودرو شناسایی و با دستور قضائی به پایگاه نهم این پلیس دعوت شد، بیان داشت : مالک خودرو اظهار داشت، اکثر اوقات خودرواش در اختیار فرزندش به نام وحید بود که با استعلام سوابق وحید مشخص شد وی داراي سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت خودرو است .

کارآگاه یوسفوند گفت : در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، وحید هجدهم خرداد ماه در یک عمليات پلیسی در مخفیگاهش دستگير و به پایگاه نهم انتقال یافت و در بازجویي های پلیسی به سرقت از خودروی شاکی و 100 فقره سرقت دیگر با همدستی یکی از دوستانش به نام ” سعید ” اعتراف کرد .

وی با بیان اینکه هم دست متهم نیز در مخفیگاهش در شهر ری دستگیر و در بازرسی از این مکان تعدادی اموال مسروقه کشف شد، افزود: هر دو متهم اظهار داشتند اموال سرقتی را پس از سرقت به مالخری در جنوب تهران فروخته اند.

رئیس پایگاه نهم پلبس آگاهی تهران تصریح کرد: با شناسایی هویت و مخفیگاه مالخر، کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی، مالخر اموال سرقتی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از این مکان 46 قطعه اموال مسروقه شامل انواع ضبط ،باند، آمپيلي فاير ، مانيتور خودرو کشف و متهم به همراه اموال کشف شده به پایگاه نهم انتقال یافت.

وی اضافه کرد: هر 3 متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی و با دستور قضائی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت خودرو پایگاه نهم این پایگاه قرار دارند.*

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه