مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف 10 میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در پایتخت

سرپرست پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی از کشف مقادیری لوازم خانگی قاچاق در جنوب پایتخت به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ ” ابراهیم قلی زاده ” اظهار داشت : در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی، شناسایی باندهای سازمان یافته و احتکارکنندگان و وارد کنندگان کالاهای قاچاق در دستورکار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی مقداری لوازم خانگی قاچاق در انباری در محدوده شهر ری دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه جنوب قرار گرفت و مامورن پس از رصد های اطلاعاتی توانستند هویت مالک انباری و محل انبار قاچاق لوازم خانگی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی مورد بازرسی قرار دهند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: مأموران در بازرسي انجام شده یک هزار و 96 دست سرویس قاشق و چنگال قاچاق خارجی فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف و مالک انباری را دستگیرکردند.

سرپرست پایگاه جنوب پلیس با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده 10 ميليارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، گفت: متهم پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ قلی زاده در پایان با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا به پليس 110 گزارش دهند.*

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.