مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

وعده معاون استاندار تهران در انتقال آب شرب سالم به روستاهای ری

معاون استاندار تهران گفت: تجمیع آب و فاضلاب شهر و روستا اتفاق خوبی در سطح ملی بود که در پی آن ۱۲ روستا در شهرستان ری به آب تهران متصل شدند و به سایر روستاها نیز به‌زودی آب گوارا با کیفیت و کمیت خوب منتقل می‌شود.

حسین توکلی کجانی در جلسه شورای شهرستان ری با اشاره به تعامل میان شوراها و دستگاه‌ها در شهرستان ری اظهار داشت: جلسات هیئت تطبیق در سطح شهرستان ری به‌صورت مداوم برگزار می شود و عمده مصوبات با برگزاری منظم جلسات در بخش‌ها و شهرها به تائید هیئت تطبیق می‌رسد.

وی افزود: قانون‌گذار تاکید دارد که شوراها در بررسی مصوبات نقش داشته باشند، لذا تعامل بخشداران و شوراها اهمیت به‌سزایی در پیشبرد امور دارد و  در پی آن هیئت تطبیق می تواند براساس قانون، عملکرد بهتر و مثمر ثمرتری داشته باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: مصوبه هیئت تطبیق دلیل بر این نیست که در دستگاه اجرایی خلاف مقررات عمل شود، بلکه باید اگر تصمیمی برای دستگاه ها اتخاذ می شود، براساس قانون به دستگاه ها ابلاغ شود.

توکلی با اشاره به جابه‌جایی خط مسافری ری به ورامین تصریح کرد: خطوط ری-ورامین از پایانه مترو شهرری به پایانه مترو جوانمرد قصاب منتقل شده و در این رابطه باید طرح کاملی با محوریت بهبود فرهنگ صورت گیرد.

وی تاکید کرد: طرح افزایش استقبال از جایگاه مسافربری باید به گونه‌ای باشد که رانندگان و مسافران نیز استقبال کنند ضمن آنکه لازم است در ورودی شهرری یک پایانه بزرگ ایجاد شود و سرویس‌دهی حمل ونقل عمومی برای نقاط مختلف در آن فراهم شود تا مردم از ورودی شهر به سهولت به نقاط موردنظر خود جابه‌جا شوند.

معاون استاندار تهران در پایان با اشاره به اجرای طرح خط انتقال آب به بخش های جنوبی شهرستان خاطرنشان کرد: تجمیع آب و فاضلاب شهر و روستا یک اتفاق خوب در در سطح ملی بود که در پی آن 12روستا در شهرستان ری به آب تهران متصل شدند و به سایر روستاها نیز به زودی آب گوارا با کیفیت و کمیّت خوب منتقل می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه