مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید شورای شهرستان ری بر جذب نیروهای بومی در آموزش و پرورش

فرماندار و رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در جلسه این شورا نسبت به جذب نیروهای بومی در آموزش و پرورش نواحی ری تاکید کردند.

 حسن خلیل آبادی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری درصبح امروز در پنجاه و یکمین جلسه این شورا اظهار کرد: جذب نیرو برای آموزش و پرورش طبق ماده28 در سال جاری با افزایش سهمیه نسبت به سال گذشته انجام می شود که بایستی شرایطی فراهم شود تا فرزندان ری از این ظرفیت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه سعی داریم فرزندان ری را به عنوان سفیران فرهنگی معرفی کنیم، افزود: فارغ التحصیلان دانشگاهی که علاقمند به شغل شریف معلمی هستند در زمان مقرر که اعلام خواهد شد نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا بتوانیم از فرزندان ری در حوزه تعلیم و تربیت بیشتر بهره مند شویم و در راه توسعه گام برداریم.

عضو شورای اسلامی تهران، ری و تجریش تاکید کرد: بخشداران، شهرداران و سایر متولیان بایستی در این زمینه اطلاع رسانی و آگاه سازی کنند تا جوانان بومی شهرستان که بیکار هستند، جذب شوند.

خلیل آبادی با بیان اینکه بیشتر معلمان شاغل در شهرستان ری از مناطق دیگر می آیند گفت: وجود معلمان غیربومی یک سری مشکلات در بحث حمل و نقل به دنبال دارد و دولت باید هزینه سرویس را متحمل می شود و همچینن این معلمان به فرهنگ منطقه آشنایی کافی ندارند در حالی که معلمان بومی با شناخت کامل از محله و کودکان منطقه در بحث تربیت کودکان عملکرد بهتری می توانند داشته باشند.

وی ادامه داد: پیشنهاد می کنم شهرداران و بخشداران نسبت به تهیه مسکن برای معلمان اقدام کنند لذا در این زمینه می توانند در طرح هادی موضوع تعاونی فرهنگیان را توسعه دهند تا از این طریق معلمان در محل کار خود ساکن شوند که بار ترافیکی و سایر مشکلات کاهش می یابد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در ادامه بیان کرد: جلسات هیئات انطباق بخشهای شهرستان ری با حضور قضات، بخشداران و اعضای شورا در راستای خدمتگذاری به مردم و با همگرایی همه اعضا برگزار می شود که مصوبات خوبی دارند.

خلیل آبادی با اشاره به اینکه این هیئات بر عملکرد روستاها و بخشها نظارت می کند، گفت: امروز اعضای شورا به عنوان نمایندگان شورای شهرستان در هیئت انطباق بخش ها، گزارش عملکرد خود را ارائه دادند که طبق ارزیابی صورت گرفته مصوبات زیادی در راستای تسهیل روند امور انجام شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه