مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۳۸ نفر برتر مسابقه انشاء نویسی «شهری که من دوست دارم» انتخاب شدند

مسابقه انشاءنویسی با موضوع «شهری که من دوست دارم» با انتخاب ۳۸ نفر برتر این دوره از مسابقه توسط هیئات داوران، به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی دانشور با اعلام این خبر افزود: این مسابقه به مناسبت روز دانش آموز سال گذشته از تاریخ ۱۳ آبان الی ۳۰ آذر با همکاری آموزش و پرورش شهر تهران و آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران (نواحی ۱و ۲ شهر ری) برگزار شد.

وی با اشاره به مشارکت دانش آموزان  کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی مدارس سطح شهر تهران در اولین دوره مسابقه انشاء نویسی با موضوع “شهری که من دوست دارم” تصریح کرد: ۷۵۰۰ اثر توسط معاونین پرورشی – فرهنگی آموزش پرورش مناطق از سطح مدارس جمع آوری و دریک مرحله با حضور کارشناسان فرهنگی آموزش و پرورش و مدیران ادارات آموزش‌های شهروندی مناطق، ۵ درصد آثارگزینش و جهت داوری نهایی در اختیار کمیته داوری متشکل ازمعصومه رئوفی بازنشسته آموزش و پرورش و فعال فرهنگی و مناف یحیی پور سردبیر سابق هفته نامه‌های دوچرخه و رشد جوان قرارگرفت که در نهایت ۳۸ اثر به عنوان آثار منتخب برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش‌های شهروندی، برگزاری مراسم اختتامیه این مسابقه با حضور دانش آموزان به دلایل مختلف از شیوع کرونا و ادامه دار شدن این بیماری  جهت حفظ سلامتی دانش آموزان در زمان‌های برنامه ریزی شده قابل اجرا نبود، لذا مقرر شد جوایز به همراه کتاب چاپ شده از آثار نفرات برگزیده به درب منازل دانش آموزان منتخب ارسال شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه