مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندارری: همه باید برای تولید کالای باکیفیت ایرانی تلاش کنیم

فرماندار شهرستان ری گفت: همه باید برای تولید کالاهای ایرانی با کیفیت کمک و تلاش کنیم و تبلیعات لازم در استفاده از این کالاها باید انجام شود.

حسین توکلی روز جمعه در دیدار با اعضای انجمن حمایت از مصرف کنندگان شهرستان ری افزود: از حقوق قانونی مصرف کنندگان دفاع می کنیم.
وی ضمن بررسی و آسیب شناسی وضعیت دستگاههای خدماتی، توریعی و تولیدی این شهرستان اظهار داشت: کسانی که برای بهتر شدن جامعه وقت می گذارند و در فعالیتهای اجتماعی شرکت می کنند قابل احترام و ارزشمند هستند.
این مسئول خاطرنشان کرد: تحریم های ظالمانه دشمنان نظام باعث شده که نگاه به تولید در درون رونق بگیرد.
توکلی ادامه داد: کسانی که به محل زندگی خودنگاه خوب داشته باشند آن جامعه پیشرفت خواهد کرد در صورت بی تفاوتی جامعه آسیب خواهد دید.
فرماندار شهرستان ری تاکید کرد: انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در اجرای برنامه های خود بایدتشویق و تنبیه را بکار بگیرد.
علی کیهانیان رئیس انجمن حمایت از حقوی مصرف کنندگان نیز در این نشست از نحوه تشکیل  و برگزاری سومین دوره انتخابات این انجمن در بهمن ماه ۹۸ گزارشی ارایه کرد.

وی با برشمردن پشتوانه های قانونی، فعالیتهای انجام شده و نحوه تسهیل در انجام ماموریت ها ، حمایت های لازم از این دستگاه نظارتی مردمی را خواستار شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: اتحادیه ها نقش مهمی در قانونمندشدن مشاغل خودسر و تنطیم و ثبات بازار دارند.
شهرستان ری به عنوان یکی ار مناطق تاثیرگذار در استان از جنبه های انبارداری ، تولید و ارائه خدمات توزیعی است که با ساماندهی و ساختارمند کردن آنها ضمن تاثیر در شهرستان در کل استان نیز اثر خواهد گذاشت.
در ادامه حاضرین نیز در رابطه بانیازهای مختلف اجتماعی، رفاهی و معیشت مردم شهرستان ری مطالبی ببان کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه