مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندارری: همه باید برای تولید کالای باکیفیت ایرانی تلاش کنیم

فرماندار شهرستان ری گفت: همه باید برای تولید کالاهای ایرانی با کیفیت کمک و تلاش کنیم و تبلیعات لازم در استفاده از این کالاها باید انجام شود.

حسین توکلی روز جمعه در دیدار با اعضای انجمن حمایت از مصرف کنندگان شهرستان ری افزود: از حقوق قانونی مصرف کنندگان دفاع می کنیم.
وی ضمن بررسی و آسیب شناسی وضعیت دستگاههای خدماتی، توریعی و تولیدی این شهرستان اظهار داشت: کسانی که برای بهتر شدن جامعه وقت می گذارند و در فعالیتهای اجتماعی شرکت می کنند قابل احترام و ارزشمند هستند.
این مسئول خاطرنشان کرد: تحریم های ظالمانه دشمنان نظام باعث شده که نگاه به تولید در درون رونق بگیرد.
توکلی ادامه داد: کسانی که به محل زندگی خودنگاه خوب داشته باشند آن جامعه پیشرفت خواهد کرد در صورت بی تفاوتی جامعه آسیب خواهد دید.
فرماندار شهرستان ری تاکید کرد: انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در اجرای برنامه های خود بایدتشویق و تنبیه را بکار بگیرد.
علی کیهانیان رئیس انجمن حمایت از حقوی مصرف کنندگان نیز در این نشست از نحوه تشکیل  و برگزاری سومین دوره انتخابات این انجمن در بهمن ماه ۹۸ گزارشی ارایه کرد.

وی با برشمردن پشتوانه های قانونی، فعالیتهای انجام شده و نحوه تسهیل در انجام ماموریت ها ، حمایت های لازم از این دستگاه نظارتی مردمی را خواستار شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: اتحادیه ها نقش مهمی در قانونمندشدن مشاغل خودسر و تنطیم و ثبات بازار دارند.
شهرستان ری به عنوان یکی ار مناطق تاثیرگذار در استان از جنبه های انبارداری ، تولید و ارائه خدمات توزیعی است که با ساماندهی و ساختارمند کردن آنها ضمن تاثیر در شهرستان در کل استان نیز اثر خواهد گذاشت.
در ادامه حاضرین نیز در رابطه بانیازهای مختلف اجتماعی، رفاهی و معیشت مردم شهرستان ری مطالبی ببان کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.