مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اتمام لکه گیری آسفالت معابر شهر کهریزک با اعتبار هجده و نیم میلیار ریال

حسین محمدی فرد؛ معاون فنی و عمران شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: باتوجه به بازدیدهای میدانی مستمر از سطح محلات شهر کهریزک، نقاط فرسوده و تازه تاسیس محلات شهر که نیازمند لکه گیری آسفالت بودند، شناسایی و بهسازی آن در دستور کار واحد فنی و عمران قرار گرفت.

حسین محمدی فرد؛ معاون فنی و عمران شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: باتوجه به بازدیدهای میدانی مستمر از سطح محلات شهر کهریزک، نقاط فرسوده و تازه تاسیس محلات شهر که نیازمند لکه گیری آسفالت بودند، شناسایی و بهسازی آن در دستور کار   واحد فنی و عمران قرار گرفت.
وی افزود: در این عملیات ۱۵۰۰ متر مربع از نقاط مختلف شهر کهریزک با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مورد لکه گیری آسفالت قرار گرفت.
معاون فنی و عمران اظهار داشت: بیشترین نقاطی که مورد عملیات لکه گیری آسفالت قرار گرفت، نقاط   فرسوده و برخی از نقاط در محلات تازه تاسیس واقع شده بود که به دلیل اجرای حفاری شرکت های تاسیساتی دچار آسیب فیزیکی شده بود.
وی خاطرنشان کرد: به منظور بهبود وضعیت فیزیکی معابر شهر عملیات لکه گیری آسفالت سایر معابر شهر ادامه دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه