مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تحقق شعار «جهش تولید» در ری با حمایت از کارگاه‌های اقتصادی

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر تلاش برای تحقق شعار «جهش تولید» گفت: حمایت از کارگاه‌های اقتصادی در سطح شهرستان در اولویت قرار دارد و امروز حدود ۳۰درصد از صنعتگران و اصناف آسیب دیده به کار خود بازگشته‌اند.

، حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری عصر امروز در نشست هم اندیشی احزاب و تشکل‌های سیاسی شهرستان ری اظهار داشت: در طول مدت دولت یازدهم و دوازدهم اتفاقات زیادی در کشور داشتیم که در دوره چهل ساله انقلاب بی‌سابقه بود و در حال حاضر با شدت گرفتن تحریم‌ها و در نهایت شیوع بیماری کرونا روزهای سختی را سپری می‌کنیم.

وی ادامه داد: درگیری کشور با بیماری کرونا باعث ایجاد شرایط سختی شده و برای مقابله با کرونا همه دستگاه‌ها با تمام توان خود وارد شدند و مردم نیز به عنوان سرمایه‌های اجتماعی نقش تأثیرگذاری در کنترل این جریان داشتند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه کرونا موجب افزایش همدلی در کشور شد، گفت: دولت در نخستین اقدام با تمام توان اقتصادی خود برای کمک به افرادی که با مشکلات ناشی از شیوع این بیماری دچار مشکل شده بودند، اقدام کرد و تمام ارگان‌ها و نهادها و مردم نیز در این مسیر اقدامات خوبی داشتند.

توکلی با بیان اینکه دولت برای تحقق شعار جهش تولید تلاش می‌کند، تصریح کرد: رونق تولید تا روزهای پایانی سال گذشته به جایگاه مناسبی رسیده بود اما به دلیل شیوع این ویروس منحوس فرصت ارائه عملکرد دستگاه‌ها فراهم نشد و لذا باید در جهت تحقق جهش تولید در شرایط فعلی تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در سال جاری شاهد انتخابات خواهیم بود لذا فعالیت‌های احزاب باید از همین روزهای ابتدایی سال آغاز شود تا در زمان انتخابات شاهد شور و اشتیاق مردم برای مشارکت در انتخابات‌ها باشیم.

معاون استاندار تهران بیان کرد: در حوزه جهش تولید برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده و با توجه به شرایط سخت موجود در حوزه اقتصاد باید استفاده از کالای ایرانی به منظور کمک به معیشت مردم و در ادامه آن اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون در اولویت قرار گیرد.

توکلی تأکید کرد: اقدامات جهادی برای مقابله با کرونا باید به عنوان الگو و سرلوحه ما برای تحقق شعار جهش تولید باشد لذا در این راستا افزایش و حفظ اشتغال موجود در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان به صورت جدی مطرح و پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه احزاب می‌توانند در ایجاد آرامش نقش مؤثری داشته باشند، گفت: بازگو کردن اقدامات دولت تأثیر بسزایی در کسب رضایتمندی مردم دارد و اولویت ما باید در مجموعه عملکردی دولت خدمات رسانی به مردم باشد تا اهداف به درستی محقق شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: صیانت از کارگاه‌های اقتصادی در سطح شهرستان در اولویت قرار دارد و با وجود اینکه کسب و کارهای متعددی به واسطه شیوع کرونا لطمه دیدند اما امروز پس از ۲۰ روز در حدود ۳۰درصد از صنعتگران و اصناف آسیب دیده به کار خود بازگشته‌اند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه