مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

یارانه تسهیلات به واحدهای تولیدی فعال شهرستان ری پرداخت می‌شود

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: یارانه تسهیلات به واحدهای تولیدی که در زمان شیوع ویروس کرونا هیچکدام از نیروهای کار خود را تعدیل نکرده‌اند پرداخت می‌شود.

موسی احمدی  داشت: یکی از سیاست های اصلی ستاد تسهیل از پرداخت اعتبارات به واحدهای تولید ایجاد اشتغال است از همین رو به کارخانجات و مراکز خدماتی که طی زمان شیوع ویروس کرونا تعدیل نیرو نکرده اند یارانه تسهیلات پرداخت خواهد شد.

وی عنوان کرد: هم اکنون یارانه تمامی واحدهای تولید که برای ایجاد اشتغال اعتبار دریافت کرده اند در ستاد تسهیل استان تهران مصوب شده است و به زودی پرداخت می شود.

احمدی در ادامه با بیان اینکه اداره صمت شهرستان ری تلاش می کند تمامی مشکلات واحدهای تولیدی را احضاء و در ستاد تسهیل با حضور صاحبان صنایع و مسئولان دستگاه های مختلف بررسی کند، افزود: هم اکنون عدم نقدینگی، مشکلات با ادارات دارایی، بیمه و تامین اجتماعی از مهمترین مشکلات واحدهای تولید شهرستان ری است.

احمدی بیان داشت: خوشبختانه هم اکنون ۸۵ درصد مشکلات واحدهای تولید شهرستان ری در از طرق ستاد تسهیل شهرستان رفع می شود و ۱۵ درصد دیگر نیز در ستاد تسهیل استانی بررسی می شود.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی قبل از برگزاری جلسات ستاد تسهیل بازدید می شوند تا پس از بررسی و احصاء مشکلات آنها را دسته بندی کرده و متناظر با هر مشکلی رئیس دستگاه مربوطه برای حضور در جلسه اصلی دعوت می شود، ادامه داد: جلسات کارگروه رفع موانع تولید به صورت مستمر برگزار می شود که این جلسات موجب رفع مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان ری شده است.

احمدی در ادامه افزود: از همه دستگاه ها درخواست می کنیم تا به تولید برای رفع موانع موجود نگاه ویژه‌ای داشته باشند و بوروکراسی های اداری را بهانه برای موانع پیشرفت تولیدکنندگان قرار ندهند.

این مسئول یادآور شد: ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل شهرستان ری با توجه به برنامه ها و اقداماتی که در جهت حمایت از تولیدکنندگان انجام داده جزو ستادهای برتر استان تهران شده است.

جلسه کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید شهرستان ری با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری وجمعی از مسئولان وتولید کنندگان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه