مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

معاون استاندار تهران بر انتقال آرادکوه از ری تأکید کرد

معاون استاندار تهران گفت: شهرداری تهران باید برای انتقال مرکز دفن زباله آرادکوه از شهرستان ری برنامه‌ریزی کند.

 حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه کارگروه مدیریت پسماند که روز گذشته در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: محیط زیست را سه عنصر آب، خاک و هوا تشکیل می‌دهد که بسیار حائز اهمیت هستند و متأسفانه مشکلات زیست محیطی تحمیل شده به شهرستان ری، هوا، آب و خاک این شهرستان را تحت الشعاع قرار داده است.

وی افزود: مصوبات کارگروه مدیریت پسماند لازم الاجرا است و تمامی دستگاه‌ها، نهادها و ادارات شهرستان ری ملزم به اجرای مصوبات و ارائه گزارش به کارگروه هستند.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: مرکز دفن زباله آرادکوه بر اساس ظرفیت چند دهه گذشته تهران ایجاد شده است اما امروز با گسترش شهر تهران و افزایش چشمگیر جمعیت، این مرکز مشکلات زیست محیطی فراوانی را برای ساکنان منطقه به وجود آورده و ضرورت دارد شهرداری تهران برای انتقال مرکز دفن زباله آرادکوه از شهرستان ری برنامه‌ریزی کند.

توکلی تأکید کرد: متأسفانه از خودروهای حمل زباله شهرداری تهران در حین عبور از مسیرهای شهرستان ری شیرابه می‌ریزد که تهدید بزرگی برای سلامتی مردم محسوب می‌شود و شهرداری تهران باید رفع این مشکل را در دستور کار قرار دهد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه