مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توکلی: توسعه شهر قلعه نو بایستی در چارچوب قوانین صورت گیرد

فرماندار ری گفت: توسعه شهر قلعه نو بایستی در چارچوب قوانین صورت پذیرد و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز بصورت ویژه در دستور کار مدیریت جدید شهر قلعه نو قرار گیرد.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در آئین معارفه شهردار جدید قلعه نو بیان داشت: یکی از افتخارات انقلاب اسلامی تاسیس شهرهای مختلف بمنظور خدمات رسانی مطلوب تر است بطوریکه از دهه هفتاد تا کنون شاهد تاسیس شهرهای متعددی از جمله در شهرستان ری بوده ایم. بر اساس قانون مرکز هر بخش بایستی به شهر تبدیل شود و شهر قلعه نو نیز بر همین اساس تاسیس شده است تا منشأ خیر برای مردم منطقه باشد.

معاون استاندار تهران افزود: با رویکرد تاسیس شهرها، از دهه هفتاد با شکل گیری شوراهای اسلامی انتخاب مدیریت شهری بر عهده نمایندگان مردم قرار گرفت تا مردم در تصمیم گیری ها مشارکت داشته باشند و این رویه از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: خدمت صادقانه به مردم بایستی رویکرد تمامی مسئولین و مدیران شهرستان ری باشد و مدیریت شهر قلعه نو نیز این امر مهم را مدنظر قرار دهند.

توکلی کجانی گفت: برای شهر قلعه نو می بایست برنامه 5 ساله مبتنی بر اقدامات نو و خلاقانه تدوین کرد تا در صورت تغییر مدیریت، راهبرد شهرداری قلعه نو با مشکل مواجه نشود.

وی افزود: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی قلعه نو بایستی با تلاش شبانه روزی و خدمت به مردم ضمن پویایی و توسعه شهر اعتماد عمومی را نیز جلب کنند.

معاون استاندار تهران بیان داشت: توسعه شهر قلعه نو بایستی در چارچوب قوانین صورت پذیرد و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز بصورت ویژه در دستور کار مدیریت جدید شهر قلعه نو قرار گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه