مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مشکل گاز ۱۰ واحد صنعتی شورآباد کهریزک برطرف شد

بخشدار کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: مشکل گاز بیش از ۱۰ واحد بزرگ مقیاس صنعتی خیابان ۶۰ متری شور آباد با همکاری اداره کل گاز استان تهران و رضایت ساکنان شهرک امامزاده حسن (ع) برای عبور لوله‌های فشار قوی گاز از محدوده این منطقه برطرف شد.

امین بابایی روز چهارشنبه در حاشیه سومین جلسه ستاد تسهیل شهرستان ری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اتصال واحدهای بزرگ مقیاس تولیدی و صنعتی کهریزک به گاز فشار قوی شهری موجب عدم استفاده از مازوت و گازوییل و در نتیجه کاهش آلودگی هوا شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان شهرک امامزاده حسن(ع) کهریزک براساس اطلاعات نادرستی که داشتند اجازه عبور لوله فشار قوی گاز را به دلیل ترس از انفجار نمی دادند، عنوان کرد: بخشداری کهریزک با همکاری کارشناسان اداره گاز طی سه جلسه توجیهی و میز خدمت اقدام به برگزاری جلسات متعدد با مردم این شهرک نموده اند و در نتیجه شرایط برای عبور لوله های فشار قوی گاز فراهم شد.

بابایی ادامه داد: با رفع نگرانی شهروندان شهرک مسکونی امامزاده حسن (ع) سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی اداره گاز استان تهران به بار نشست و واحدهای صنعتی منطقه از جمله کارخانه قیر حافظ، شهرک حمل و نقل و باربری های استان تهران، واحدهای صنعتی خیابان ۶۰ متری شورآباد و واحدهای گردنه عبدل آباد (مرز بین بخش حسن آباد و کهریزک) برطرف شد.

این مسئول یادآور شد: استفاده از گاز فشار قوی علاوه بر حل مشکلات بسیاری از واحدهای صنعتی در تهیه سوخت واحدهایشان موجب کاهش آلودگی هوا می شود.

سومین جلسه ستاد تسهیل شهرستان امروز(چهارشنبه) با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان و صاحبان واحدهای تولیدی در فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری و دارای ۲ شهر باقرشهر و کهریزک است، این بخش از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه