مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهرداری باقرشهر مشوقی برای نوسازی بافت های فرسوده

سعید استادفرج شهردار باقرشهر گفت: شهرداری باقرشهر برای نوسازی بافت های فرسوده مشوق هایی ارائه می دهد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر؛ استادفرج با بیان اینکه بافت‌های فرسوده در زمان بحران و حوادث بیشتر در معرض خطر هستند، ابراز کرد: در امر نوسازی بافت فرسوده ، باید همه ارگان های ذی ربط همکاری کنند.

وی به صدور پروانه ساختمانی اشاره کرد و افزود: شهرداری باقرشهر برای نوسازی بافت فرسوده بسیار جدی است و معافیت ۵۰ درصدی عوارض صدور پروانه ساختمانی به ازای هر واحد مسکونی که در این محدوده احداث یا نوسازی می شود تعلق می گیرد .

شهردار باقرشهر افزود: ۸۱ هکتار از بافت مسکونی شهر در بافت فرسوده قرار دارد که با مدیریت هوشمندانه و اتکا به سرمایه ، توان و مشارکت های مردمی گام های مناسبی در راستای بازآفرینی آنها برداشته خواهد شد.

وی افزود: با توجه به پیگیریهای انجام شده ، اداره مسکن و شهرسازی واقع در کیان شهر ، تمامی اشخاصی را که در محدوده مصوب بافت فرسوده شهری مبادرت به احداث و نوسازی بنا کنند، پس از کسب معرفی نامه از شهرداری باقرشهر برای دریافت تسهیلات با بهره کم به بانک عامل ( بانک مسکن) معرفی می کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه