مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ورزش زورخانه ای و پهلوانی پیشران سند توسعه شهرری

فرماندار ری گفت: تنها شهرستانی در استان تهران هستیم که بعد از مطالعات مشاورین به منظور تهیه سند توسعه شهرستان، ورزش زورخانه ای و پهلوانی را پیشران سند توسعه شهرری دیده شده است.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای ورزش شهرستان ورزشکاران ری را پیش گام در عرصه های مختلف قهرمانی دانستند و یادآور شد ری از دیرباز مهد قهرمانان و افتخار آفرینان مطرح در سطح بین المللی و ملی بوده است ، جا دارد از همین جا ضمن یاد این عزیزان خداقوتی هم  به قهرمانان حاضر در جلسه  گفته شود.
معاون استاندار تهران در ادامه با اشاره به بحث کرونا یاد آور شد: متاسفانه به دلیل محدودیتهایی که بحث کرونا ایجاد کرد از دستیابی به  اهدافی که برای سال جدید در بخش ورزش ترسیم کرده بودیم کمی عقب هستیم، اما باید در مجموعه اداره ورزش با برنامه ریزی صحیح اتفاقات خوبی به منظور پیشرفت توسعه ورزشی  رقم بخورد.
فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در ری اظهار داشت: تنها شهرستانی در استان تهران هستیم که بعد از مطالعات مشاورین به منظور تهیه سند توسعه شهرستان، ورزش زورخانه ای و پهلوانی را پیشران سند توسعه شهرری دیده شده است.
توکلی کجانی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان باید باتوجه به سبقه و پیشینه ری در ورزش نگاه ویژه ای به شهرستان داشته باشد.
معاون استاندار تهران در ادامه بیان داشت: جهت برنامه ریزی مطلوب اداره ورزش و جوانان شهرستان جلسات  را در سطح بخش ها و شهرها به صورت دوره ای برگزار کند و نقاط ضعف و قوت هر منطقه را بررسی نماید.
وی در ادامه خاطر نشان کرد باید به پیشکسوتان ورزش قهرمانی شهرستان اهمیت ویژه ای داده شود در همین خصوص به دنبال ایجاد یک صندوق حمایت از ورزشکاران باید باشیم تا بتوانیم مشکلات ورزشکاران را حل کنیم.
فرماندار ری افزود: ما مربیان ارزنده ای نیز در سطوح مختلف ملی و بین المللی داریم که لزوم توجه به این عزیزان باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم بیش از بیش به توسعه ورزش قهرمانی شهرستان و معرفی قهرمانان در همه زمینه ها به جامعه ورزش کمک کنیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.