مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آب سد ماملو به فشافویه و کهریزک می‌رسد

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: پروژه انتقال آب شرب سدماملو به بخش‌های فشافویه و کهریزک انجام می‌شود و اهالی این منطقه می‌توانند از آب باکیفیت و گوارا استفاده کنند.

 حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه شهردار کهریزک اظهار کرد: در گذشته ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بخش کهریزک صورت گرفته که اکنون با جدیت با این موضوع مقابله می‌شود که در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته و در کنار تخریب بناهای غیرقانونی، پیشگیری از آن نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از معضلات و مشکلات تهران به سمت شهرستان ری و به ویژه کهریزک سرریز می‌شود، افزود: انتقال آرادکوه از محل فعلی پس از سال‌ها مطالعه بالاخره پذیرفته شده و امروز مسؤولان مربوطه به این نتیجه رسیدند که باید تغییری در ساختار مرکز پسماند ایجاد شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: طرح ارائه شده باید از سوی مسؤولان ذی‌ربط با مطالعه و اقدام در آن خصوص به صورت مدیریت شده انجام گیرد.

توکلی در ادامه تصریح کرد: در شهر کهریزک و باقرشهر آسیب‌های ناشی از آرادکوه، پالایشگاه و کاهش حق آبه را داشتیم که از سوی مجموعه مدیریت آب و فاضلاب پیگیری شده و در حال حاضر نیز پیگیر انتقال آب شرب سطحی به منطقه هستند.

معاون استاندار تهران در پایان با بیان اینکه آب سطحی و با کیفیت و گوارا باید در اختیار مردم شهرستان ری قرار گیرد، بیان کرد: پروژه انتقال آب شرب از سد ماملو تا بخش فشافویه انجام می‌شود و با توجه به هزینه سنگینی که متحمل می‌شویم باید تمامی دستگاه‌ها برای اجرای خط انتقال آب شرب فعالیت کنند.

در این مراسم که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری تهران و مسؤولان شهرستانی و محلی در سالن اجتماعات شهرداری کهریزک برگزار شد از زحمات نعمت زاده شهردار پیشین کهریزک تقدیر و علی یحیی پور به عنوان شهردار جدید این شهر باستانی معرفی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.