مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید فرمانداری ری بر احیاء بافت های فرسوده پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در بند “د” تبصره 5 قانون بودجه سال 99 اعتبارات لازم برای احیاء بافت های فرسوده پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) از سوی دولت تخصیص یافته و شهرداری تهران بعنوان متولی بایستی موضوع را پیگیری و اجرا نماید.

، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به نوسازی بافت های فرسوده دارد و با توجه به تاکید رئیس جمهور در خصوص تشکیل ستاد احیای بافت های فرسوده و لزوم برنامه ریزی، بایستی بمنظور کاهش خسارات و اثرات بلایای طبیعی همچون زلزله تلاش مضاعفی در موضوع احیای بافت های فرسوده کرد.
معاون استاندار تهران افزود: در شهرستان ری چندین نقطه دارای بافت فرسوده شناسایی شده و بافت های فرسوده پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) از جمله این نقاط است همچنین احیای بافت فرسوده شهرهای تابعه نیز توسط مدیریت شهرهای باقرشهر، کهریزک و قیامدشت از این ظرفیت تسهیلات استفاده کرده و نسبت به برنامه ریزی و اجرای طرح های نوسازی بافت های فرسوده اهتمام ویژه داشته باشند.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: در بند “د” تبصره 5 قانون بودجه سال 99 اعتبارات لازم برای احیاء بافت های فرسوده پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) از سوی دولت تخصیص یافته و به تایید مجلس شورای اسلامی نیز رسیده است و شهرداری تهران بعنوان متولی بایستی موضوع را پیگیری و اجرا نماید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه