مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۵۰ تن نخود وارداتی در کهریزک شهر ری کشف شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از اخفاء و امتناع از عرضه ۲۵۰ تن نخود وارداتی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در انبارهای این شهرستان در گشت نظارتی ویژه قیمت حبوبات خبر داد.

موسی احمدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۵۰ تن نخود وارداتی در راستای طرح نظارتی ویژه قیمت حبوبات از انباری در سطح شهرستان ری کشف و ضبط شد.
وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این محموله اکتشافی بیش از ۳۵ میلیارد ریال است که به دلیل اخفاء و امتناع از عرضه از سوی بازرسان شناسایی و جهت اعمال مراحل قانونی به مراجع قضایی ارائه می‌شود.
این مسئول ادامه داد: بازرسان  اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در طرح نظارتی ویژه قیمت حبوبات واحدهای عرضه و نگهداری کالاها را رصد می‌کنند.
احمدی در پایان خاطرنشان کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه ۵ تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه‌ها اختصاص داده شده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می‌شود.
شهرستان ری با جمعیتی درحدودیک میلیون نفر ووجود یک هزار و۴۹۰ انبار فعال به صورت قانونی درسامانه جامع انبارها ثبت شده است که نشان از قطب اقتصادی وصنعتی بودن این شهرستان دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه