Notice: Undefined index: type in /home/enekase1/public_html/wp-content/plugins/wpseo-video/classes/class-wpseo-video-utils.php on line 64
اعزام اورژانس هوایی به شهرک صنعتی شمس آباد/ سقوط کارگر ۳۰ساله از ارتفاع ۱۵متری
مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اعزام اورژانس هوایی به شهرک صنعتی شمس آباد/ سقوط کارگر ۳۰ساله از ارتفاع ۱۵متری

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: کارگری که درپی سقوط از ارتفاع ۱۵متری در شهرک صنعتی شمس آباد دچار آسیب دیدگی شدید شده بود با امداد هوایی به بیمارستان هفت تیر منتقل شد.

، پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز حادثه سقوط از ارتفاع به مرکز فوریت‌های ۱۱۵ اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله تکنیسین‌های اورژانس از نزدیک‌ترین پایگاه به محل حادثه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد در شهرستان ری اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور عوامل اورژانس در محل مشاهده شد که جوانی حدودا ۳۰ساله در حال کار در یکی از کارگاه‌های واقع در این شهرک بوده که ناگهان از ارتفاع ۱۵متری به پایین سقوط کرده و دچار مصدومیت شدید شده است.

رئیس مرکز اورژانس تهران ادامه داد: اقدامات درمانی اولیه بر روی این فرد انجام شد اما با توجه به اینکه  از ناحیه قفسه سینه و استخوان لگن دچار آسیب دیدگی شدید شده بود و انتقالش با آمبولانس ریسک بالایی داشت، هماهنگی با امداد هوایی انجام شد و این فرد به وسیله بالگرد به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شد.

صابریان با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل مربوطه بررسی می‌شود، گفت: عوامل اورژانس پس از انتقال مصدوم به بیمارستان به مأموریت خود خاتمه دادند و به پایگاه بازگشتند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه