مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

امتحانات نهایی مدارس ری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود

فرماندار ری گفت: بمنظور حفظ سلامتی دانش آموزان و ضرورت برگزاری امتحانات نهایی، در مدارس شهرستان ری امتحانات نهایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سمت وزارت بهداشت و درمان برگزار خواهد شد.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) فرصت مغتنمی است تا نسل امروز بویژه دانش آموزان را بیش از پیش با شخصیت رفتاری و گفتاری امام راحل (ره) آشنا کرد تا رهنمودهای بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرلوحه کار خود قرار دهند.
معاون استاندار تهران افزود: هدف از اعمال محدودیت های پیرامون مقابله با کرونا حفظ سلامت عمومی است و تمامی تصمیمات ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا بر همین اساس است و در این راستا مقرر شده است امتحانات نهایی دانش آموزان با رعایت نکات بهداشتی برگزار شود.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: بر اساس تصمیمات صورت گرفته و بمنظور حفظ سلامتی دانش آموزان و ضرورت برگزاری امتحانات نهایی، در مدارس شهرستان ری امتحانات نهایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سمت وزارت بهداشت و درمان برگزار خواهد شد.
توکلی کجانی بیان داشت: هزینه در افزایش کیفیت آموزش، یک سرمایه گذاری برای آینده کشور است اما بایستی تمامی هزینه ها در سیستم آموزش با نظارت دقیق و هدفمند صورت گیرد.
وی افزود: با توجه به اینکه امکان دارد درمان بیماری کرونا در دراز مدت میسر شود ضرورت دارد مسئولین و مدیران آموزش و پرورش در شهرستان ری تمهیدات لازم را برای آغاز سال جدید تحصیلی در مهر ماه در نظر بگیرند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.