مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مشکل آب «حسن‌‌آباد» به مجلس رسید/ ۴ نماینده تهران پیگیر حل معضل بی‌آبی در جنوب شهرری

نماینده مردم تهران ضمن بیان اینکه جلسه ای که با مسئولان وزارت نیرو در خصوص مشکل آب حسن آباد فشافویه داشته ایم، گفت: در آینده نزدیک مجددا جلسه‌ای دیگر با مسئولان وزارت نیرو در محل مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت تا نسبت به حل معضل آب آشامیدنی مردم حسن‌آباد راه حل اساسی اتخاذ شود.

سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص قطعی یک هفته‌ای آب شرب مردم حسن آباد فشافویه، اظهار کرد: این قطعی آب ناشی از سوختن پمپ آب چاه منطقه و پایین رفتن سطح آب چاه‌ها بود.

وی گفت: با پیگیری های انجام شده توسط مسوولان اجرائی و نمایندگان منتخب مردم تهران موضوع قطعی آب حسن آباد به صورت موقت حل شده و امیدواریم طی جلسه ای که با مسئولان وزارت نیرو داشته ایم، بار دیگر به چنین مشکلاتی برنخوریم.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در آینده نزدیک مجددا جلسه‌ای دیگر با مسئولان وزارت نیرو در محل مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت تا نسبت به حل معضل آب آشامیدنی مردم شریف این منطقه راه حل اساسی اتخاذ شود.

یزدی خواه با بیان اینکه مشکل آب حسن آباد قابل رفع است، گفت: آقایان نادران، عمویی و توانگر که از دیگر نمایندگان منتخب تهران هستند نیز به صورت ویژه پیگیر این موضوع بودند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه