مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رفع موانع ایجاد شهرک صنعتی پوشاک در آزادراه تهران_قم در دستور کار قرار گرفت

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مهمترین موضوع در ایجاد این شهرک حفظ اراضی کشاورزی پیرامون است که بایستی مورد توجه قرار گیرد زیرا کشاورزی در ری بعنوان یک اولویت است.

حسین توکلی کجانی عصر دوشنبه ۱۲ خرداد در بازدید از محل احداث شهرک صنعتی پوشاک در بخش فشافویه گفت: در سنوات گذشته شهرک صنعتی پوشاک در اراضی بخش فشافویه شهرستان ری و در حاشیه آزادراه تهران_قم جانمایی شده و مجوزهای لازم از دستگاه‌های مختلف اخذ شده بود اما بدلیل اختلافاتی بین سازمان جهاد کشاورزی و شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، آغاز عملیات اجرایی این پروژه با مشکل مواجه شده بود که در راستای تحقق شعار جهش تولید رفع مشکلات این شهرک در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی بازدید میدانی از محل جانمایی ایجاد شهرک صنعتی پوشاک در آزادراه تهران_قم و بررسی مسائل و موضوعات پیرامون این شهرک با حضور معاون امور اقتصادی استانداری تهران، مقرر شد میزان و نوع کاربری ها، اشتغال و حریم این شهرک مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه به استانداری تهران برای تصمیم گیری نهایی منعکس شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطر نشان کرد: مهمترین موضوع در ایجاد این شهرک حفظ اراضی کشاورزی پیرامون است که بایستی مورد توجه قرار گیرد ، زیرا کشاورزی در ری بعنوان یک اولویت است.

ساماندهی واحدهای تولید پوشاک راهبرد اصلی استانداری تهران است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: کارآفرینان حوزه پوشاک بدون هیچ‌گونه دغدغه ای به تولید با کیفیت بپردازند.

حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران عصر دوشنبه ۱۲ خرداد ، در بازدید از محل احداث شهرک صنعتی پوشاک در بخش فشافویه طی سخنانی افزود: صنعت پوشاک ظرفیت بالایی در حوزه اشتغال، کارآفرینی و جلوگیری از خروج ارز دارد که با احداث شهرک صنعتی تخصصی پوشاک گام بلندی در این حوزه برخواهیم داشت.

وی ادامه داد: جانمایی شهرک صنعتی تخصصی پوشاک در زمینی به مساحت ۲۰۶ هکتار در بخش حسن آباد فشافویه انجام شده است و ۶۰ درصد مساحت کل این شهرک برای احداث واحدهای تولیدی صنعت پوشاک و مابقی نیز برای سایر زیرساخت های لازم در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران یادآور شد: مساحت شهرک پوشاک در صورت استقبال کارآفرینان صنعت پوشاک کشور قابل افزایش است، هم‌چنین این ظرفیت اشتغال مستقیم این شهرک سه هزار نفر پیش‌بینی شده است.

عسگری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تمامی ملاحظات زیست محیطی و مباحث فنی در بحث احداث این شهرک توسط کارشناسان شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران انجام شده است تا در آینده کارآفرینان حوزه پوشاک بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای به تولید با کیفیت بپردازند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه