مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ادعای مضحک آبفای منطقه ۶ برای مشکل آب حسن آباد فشافویه

خبرگزاری جمهوری اسلامی در خبری از قول مدیر عامل آبفای منطقه ۶ شهرری علت کمبود مشکل آب در حسن آباد فشافویه را افزایش جمعیت این منطقه اعلام کرد

این روزها با آغاز موج گرما و افزایش دما مردم حسن آباد فشافویه با مشکل کمبود آب مواجه هستند و روزهای سختی را سپری می کنند .

با بروز این مشکل و مطالبه به حق مردم و امام جمعه ی این بخش و پیگیری فرماندار شهرستان ری قول هایی به مردم برای تامین نیاز اولیه زندگی در حاشیه پایتخت ودر سایه دولت تدبیر و امید داده شده اما خبرگزاری جمهوری اسلامی با انتشار خبری مضحک از قول مدیر عامل آبفای منطقه ۶ شهرری علت کمبود آب این منطقه را افزایش جمعیت چند ده هزار نفری این بخش دانست .

سوالی که با آن مواجه هستیم این است که این چند ده هزار نفر چطور به جمعیت فشافویه اضافه شده اند ؟ آیا این افزایش جمعیت یک شبه اتفاق افتاده است و مدیر عامل محترم آبفای منطقه ۶ را غافلگیر کرده است؟

امیدواریم برخی از مدیران که حوزه کاری آنها با نیازهای اولیه مردم مرتبط است از زیر کولر گازی بیرون آمده و برای کارهای خود برنامه ریزی داشته باشند چون مشکل امروز که با آن روبرو هستیم از غفلت و بی تعهدی دیروزها سرچشمه می گیرد .

منبع لینک خبر در خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.