مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فعالیت برخی از باشگاه های ورزشی کم خطر شهرستان ری آغاز شد

مسئول بازرسی ونظارت اماکن ورزشی اداره ورزش وجوانان شهرستان ری گفت: با مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا فعالیت برخی از باشگاه‌های ورزشی کم خطر شهرستان ری آغاز شد.

هادی آقابابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با مصوبه اخیر ستاد مقابله با کرونای استان تهران علاوه بر رشته های ورزشی انفرادی و باشگاه‌های ورزشی مرتبط با این رشته‌ها، باشگاه‌های فوتسال، فوتبال والیبال و پرورش اندام که در شهرستان ری پرتعداد هستند نیز فعالیت خود را از سر گرفتند.

وی عنوان کرد: ۹۴ باشگاه پرورش اندام در شهرستان ری فعال هستند و با توجه به این که رشته آمادگی جسمانی جز ۳۰ رشته ورزشی مجاز برای فعالیت است و از طرف دیگر فعالیت باشگاه های پرورش اندام در این شهرستان چشمگیر است با اخذ مجوزهای بهداشتی از دانشگاه علوم پزشکی و هماهنگی با ستاد کرونا در ورزش فعالیتهای باشگاه‌های بدنسازی نیز با رعایت پروتکلهای بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

آقابابایی ادامه داد: زمان فعالیت اماکن ورزشی در ۲ شیفت چهارساعته همراه بارعایت پروتکل های بهداشتی امکان پذیر خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: استخرهای سرپوشیده و باشگاه های ورزشی رزمی مانند جودو، کشتی و تکواندو از جمله باشگاه هایی هستند که فعلا مجوز فعالیت ندارند و از سرگیری فعالیت آنان در مراحل بعدی اعلام می شود.

آقابابایی از فعالیت بازرسان این اداره کل برای رصد عملکرد و انطباق فعالیت باشگاه های ورزشی با دستور العملهای بهداشتی خبر داد و افزود: بازرسان این اداره ۶۵ مکان ورزشی در طی یک هفته گذشته توسط ۱۷ بازرس رصد کرده و به طور قطع از فعالیت باشگاه های غیرمجاز و فاقد مجوز جلوگیری به عمل خواهد آمد و پس از آن انطباق فعالیت‌ها با دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی بازرسان اداره ورزش و جوانان بررسی می‌شود.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، این شهرستان ۴۳ هیات ورزشی دارد که ۳۲ هیات فعال، چهار  هیات نیمه فعال و هفت هیات هم غیرفعال است.

همچنین ورزشکاران ری به تنهایی پنج مدال طلا از ۱۵ مدال المپیک کشور را کسب کرده اند، به همین دلیل شهرستان ری را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.