مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آزادسازی بیش از یکهزار متر از حریم رودخانه سرخه حصار در شهرستان ری

مدیر امور منابع آب شهرستان ری گفت: یکهزار و ۱۰۰ متر مربع از اراضی حریم و بستر رودخانه سرخه حصار در محدوده روستای طالب آباد این شهرستان طی ۲ روز گذشته رفع تصرف و آزادسازی شد.

سید حمیدرضا حسینی در این باره اظهار داشت: گروه گشت و بازرسی آب های سطحی به طور مداوم در منطقه در حال گشت زنی بوده ویک موردساخت وساز غیرمجاز را روستای طالب آباد شهرستان ری رفع تصرف کرده است و به محض کشف هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز به سرعت اقدام های لازم را برای رفع تصرف انجام می دهند.
وی خاطرنشان کرد: این رفع تصرف ها در راستای صیانت و حفاظت از رودخانه و مجاری آب های سطحی، پیشگیری از بروز خسارات ناشی از وقوع سیلاب احتمالی و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر ها صورت می گیرد.
مدیر امور منابع آب شهرستان ری با بیان  اینکه در ابتدا به متصرفان اخطاریه های لازم ارائه می شود، عنوان کرد: در صورت بی توجهی به اخطارها با کسب دستور قضایی نسبت به برخورد قاطع با متخلفان اقدام می شود زیرا رودخانه ها یکی از مهمترین منابع تامین آب آشامیدنی و تغذیه سفره های زیرزمینی می باشد که باید از آنها به عنوان انفال حفاظت کرد.
وی تاکید کرد: در آزادسازی بستر حریم رودخانه با جدیت با متخلفان برخورد می کنیم.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، این شهرستان محل عبور رودخانه های کن، شور، کرج و مسیل های فیروزآباد و سرخه حصار است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه