مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جلسه دوستانه مردم و مدیران شهر کهریزک در مسجد امام حسن مجتبی(ع) قاسم آباد

در راستای رسیدگی به مطالبات اهالی و رفع مشکلات شهر، مدیران شهرداری و سایر مدیران حوزه های اجرایی بخش کهریزک  در دیدار چهره به چهره با اهالی پاسخگوی موضوعات مطرح شده بودند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ سید مجتبی هاشمی با اعلام این خبر گفت: در ادامه جلسات ملاقات با شهروندان، با هماهنگی دکتر امین بابایی بخشدارکهریزک میز خدمت در مسجد امام‌حسن مجتبی( ع)  واقع در محله قاسم آباد مستقر شد و مدیران حوزه های مختلف شهرداری و روسای ادارات شهر در دیداری صمیمی از نزدیک در جریان  مشکلات و مطالبات اهالی قرار گرفتند.

هاشمی افزود: باتوجه به اولویت بندی انجام شده درخصوص موضوعات مطرح شده از سوی اهالی مقرر شد مشکلات در یک بازه زمانی ۴۵ روزه حل وفصل و نتیجه به اهالی اطلاع رسانی شود.

سرپرست شهرداری کهریزک اظهار داشت: برخی از موضوعات در حوزه اختیارات شهرداری قرار دارد که اجرای آنها به زودی انجام می شود اما برخی از مشکلات در دایره وظایف سایر ادارات شهر می باشد که با هماهنگی انجام شده با مدیران رفع مشکلات تسریع و تسهیل می گردد.

وی از ادامه افزود: طرح دیدار چهره به چهره با اهالی سایر محلات شهر همچنان در دستور کار مدیریت شهرداری کهریزک قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه