مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شمارش معکوس برای بهره برداری سینمای غدیر شهرکهریزک

در بازدید انجام شده از سوی “صفوی”؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری از مجموعه سینمایی غدیر شهرداری کهریزک، شمارش معکوس برای بهره برداری از این‌مجموعه سینمایی آغاز شد.

انعکاس ری- کهریزک؛ سید مجتبی هاشمی با اشاره به این خبر گفت: در راستای افزایش سرانه فرهنگی شهر، مجموعه سینمایی غدیر در ساختمان شماره ۲ شهرداری کهریزک احداث و تجهیز شد که با دعوت از رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، تجهیز و رفع مشکلات نهایی این سینما در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی در تکمیل این خبر افزود: تمامی تجهیزات و تاسیسات این مجموعه سینمایی بر اساس استانداردهای روز  خریداری و نصب شده است که با بهره برداری از این سینما ، تحول چشمگیری در حوزه فرهنگی شهر و نیاز اهالی درحوزه فیلم و سینما ایجاد می شود.

 هاشمی خاطرنشان کرد: سینمای غدیر ۲۹۰ نفر ظرفیت دارد که پس از رفع مشکلات فنی و تجهیز کامل سینما و تایید نهایی کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این سینما رونمایی و برای استفاده عموم اهالی به بهره برداری می رسد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه